Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu
Herb Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu

Sobota 25.11.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski rozpatrywane są w oparciu o zasady zawarte w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst: Dz.U. z 2017 r., poz. 1257) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46).

Wojewódzki Inspektor lub Zastępca Wojewódzkiego Inspektora oraz kierownicy wydziałów lub upoważnieni przez nich pracownicy przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 14.00 do 16.00.

W sytuacji, gdy w poniedziałek przypada dzień wolny od pracy, w sprawach skarg i wniosków  obywateli przyjmuje się w następnym dniu roboczym w godz. od 10.00 do 14.00.

W celu złożenia skargi lub wniosku należy zgłosić się do Sekretariatu - pokój  311.

Wytworzył:
Mirosława Mruk
(2003-10-30)
Udostępnił:
Renata Roszewska
(2016-01-15 08:45:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Renata Roszewska
(2017-07-21 08:22:25)
 
 
ilość odwiedzin: 579849

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X