Ogłoszenie o ponownym przetargu publicznym - sprzedaż samochodu osobowego

Ogłoszenie o przetargu publicznym Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu działając na podstawie § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303 ze zm.) ogłasza ponowny przetarg publiczny na sprzedaż samochodu osobowego.

Przedmiot sprzedaży

Rodzaj pojazdu: samochód osobowy
Marka: DACIA
Model: SD Sandero 1.6 16V MPI MR’10 E5
Wersja: BSDBSP
Rok produkcji: 2011
Nr VIN: UU1BSDBSP44852319
Nr rejestracyjny: PO 417SR
Przebieg pojazdu: 320852 km
Cena wywoławcza: 3400 zł (słownie: trzy tysiące czterysta zł).

Warunki przystąpienia do przetargu

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej składnika rzeczowego majątku, tj. 340 zł (słownie : trzysta czterdzieści zł).

Wadium

Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić na konto sprzedającego w Narodowym Banku Polskim nr 08 1010 1469 0010 1022 3100 0000. W tytule przelewu zaznaczyć, iż wpłata dotyczy wadium kupno Dacia Sandero nr rejestracyjny PO 417SR.

Wadium musi wpłynąć na konto Inspektoratu do dnia 2 lipca 2024 r.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent przetargu, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy.

Miejsce i termin składania ofert

Pisemne oferty należy składać do dnia 2 lipca 2024 r. na adres:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań

W przypadku przekazania oferty za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Inspektoratu.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup samochodu osobowego marki Dacia Sandero nr rejestracyjny PO 417SR”.

Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu

Otwarcie złożonych ofert odbędzie się w dniu 3 lipca 2024 r. o godz. 10.00 w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań.
Termin związania ofertą wynosi 21 dni liczone od dnia otwarcia ofert.

Wymagania dotyczące przygotowania oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, musi ona zawierać:

  • imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub nazwę firmy i siedzibę oferenta,
  • oferowaną cenę,
  • oświadczenie oferenta, że zapoznał się za stanem składnika rzeczowego majątku ruchomego będącego przedmiotem przetargu publicznego lub że ponosi skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika,
  • potwierdzenie wpłaty wadium.

Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Oferta musi być podpisana przez oferenta lub osobę upoważnioną. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

  • została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
  • została złożona przez oferenta który nie wniósł wadium,
  • nie spełnia wymagań określonych w ogłoszeniu.

Komisja przetargowa niezwłocznie zawiadamia oferenta e-mailem o odrzuceniu oferty.

Kryterium wyboru oferty

Komisja przetargowa wybiera ofertę, która zawiera najwyższą cenę.
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów zaproponowało tę samą cenę, komisja przetargowa kontynuuje przetarg publiczny w formie aukcji.

W przypadku aukcji, komisja przetargowa zawiadamia e-mailem oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty, o miejscu i terminie przeprowadzenia aukcji.

Termin i miejsce udostępnienia do obejrzenia przedmiotu sprzedaży

Samochód można oglądać po uprzednim ustaleniu terminu pod nr telefonu 61 851 03 45.

Termin zawarcia umowy sprzedaży

Umowa z wybranym oferentem zostanie podpisana w terminie wyznaczonym przez Urząd jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po dokonaniu zapłaty przez nabywcę.
Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

Załączniki:

  1. Formularz oferty DOCX 20.0 KB , Formularz oferty PDF 120.0 KB
  2. Wzór umowy sprzedaży PDF 125.0 KB
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych DOCX 22.0 KB , Zgoda na przetwarzanie danych osobowych PDF 121.0 KB
  4. Opinia rzeczoznawcy PDF 850.0 KB
  5. Ogłoszenie PDF 165.0 KB
Wytworzył:
Maria Jaśkiewicz p.o. Wielkopolski Wojewódzki Inspektor JHARS
(2024-06-18)
Udostępnił:
Roszewska Renata
(2024-06-18 09:11:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Roszewska Renata
(2024-06-18 09:24:03)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki